torstai 19. helmikuuta 2015

Nukkuminen - mikä puuduttava syy "unohtaa" blogi

Ohhoh, jopas taas vierähti päiviä ilman, että kirjoitin tänne mitään. Tämä blogi on nyt jotenkin jäänyt. Minun aika on mennyt lähinnä nukkumiseen. Tunnen mielialani masentuneeksi. Täytyy myöntää, että tämä juttu Murun kanssa epäilyttää minua. Siis ei juttu yleensä vaan se, että tuleeko tämä tälläkään kertaa kestämään. Tiedän, sitä on turha miettiä etukäteen, mutta en voi sille mitään, että se asia ahdistaa ja vaivaa minua.

Kävin tänään punnituksessa ja 600 grammaa oli painoa tullut alaspäin. Hidasta on tämä pudottaminen, vaikka vain viisi kiloa tarvitsee pudottaa. Mutta no, ei tässä kiirettä.

Minun "salainen" ase, Herbalife-pirtelöt:

Näistä saa tällaista paksuhkoa lisäämällä psyllium-jauhetta ja
odottamalla puolisen tuntia. Tämä on tehty itseasiassa sauvasekoittimella
ja tässä on Herbalifen mansikka-pirtelöjauhetta, vadelmia, maitoa,
jogurttia ja psyllium-jauhetta.

Tässä on Herbalifen suklaa-pirtelöjauhetta ja psylliumia.

Tänään posti toi vähän piristystä:

Ensimmäinen Muumi-seinälaattani. Tosin seinällä
en uskalla tuota pitää, kun on niin hutera se reikä
mikä tuon laatan takana on. Tiedä vaikka putoaisi
joku yö lattialle ja hajoaisi.
Näitä on tulossa vaikka kuinka monta vielä,
mutta tämän lisäksi haluan vain Nipsun ja Haisulin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...