sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Ystävyydestä

Ystävyyttä, sitä on niin monenlaista. Mulla ei hirveästi kavereita tai ystäviä ole, naamatuttuja kyllä, joita vain tervehditään, kun vastakkain satutaan. No, nyt on kuitenkin jonkun aikaa ollut tämä "hieman erikoinen" ystävä. Hän on siis tämä mies, johon joku aika sitten olin jotenkin ihastunut, mutta se ihastus meni yhtä nopeasti kuin tulikin. Hänen kanssa siis ollaan ihan vaan kavereita, mutta joilla on öö... yhteisiä harrastuksia, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ja tuo on sopinut mulle oikein hyvin. Ei ole sitoutunut keneenkään, mutta silti saa välillä tuntea olevansa edes jollain tavalla tärkeä. 

Hänen kanssaan siis voi jutella mistä vaan (toisin kuin sen minun exän kanssa, jonka seurassa piti valita sanansa todella tarkkaan), hänen huumorintajunsa kohtaa minun kanssa (exällä ei tainnut olla huumorintajua ollenkaan tai sitten se oli hänellä niin outo, ettei sitä kukaan ymmärtänyt, koska ihan sama minkä lajin huumoria häneen yritin, hän ei ymmärtänyt). Ja sitten tämä minun erikoinen ystävä on oikeastaan minun ainut polku "ulkomaailmaan". Siis hän on ainut, jota tapaan (enkä puhu nyt mistään "tapailemisesta" vaan ihan ihmisten/kavereiden tapaamisesta). Muuten käyn vain kaupassa, mutta en koskaan missään kylässä, koska ei ole ketään missä käydä kylässä.

Tältä näytti yksi ilta taivaalla.
PS. Minun muisti on heikentynyt ja paljon. En muista enää mitään mitä olen tänne kirjoittanut ja mitä en ole, joten sori, jos tulee kahteen kertaan samoja asioita (mulla pyörii välillä samoja asioita päässä) ja anteeksi myös siitä, jos välillä selitän jotain sellaista, josta en ole aikaisemmin kirjoittanut sillä tavalla niinkuin olisin kirjoittanut.

PS2. Kävin katsomassa Fifty Shades of Greyn. Tykkäsin kyllä. Kirjat lukeneena Anastasia oli juuri sen näköinen miksi hänet olin kuvitellut, Grey ei ihan. Elokuvan  alku oli vähän semmoinen laahaava, että sai jo miettiä, että koska alkaa tapahtua sitä mitä sinne mentiin katsomaan, siis SEKSIÄ. Kyllähän sitä siinä jonkun verran oli, mutta olisi saanut olla enemmänkin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...