torstai 7. toukokuuta 2015

Mielenkiintoisia juoruja

Voi että nuo itseä koskevat juorut on aina yhtä mielenkiintoisia. Minun sisko oli selittänyt äidille, että mä seurustelen jonkun 18-vuotiaan kanssa. Siinä vaiheessa, kun äiti siitä mulle kertoi, olin suu auki sillä tavalla, että "ai jahas, olisi mielenkiintoista saada tietää kuka tämä kyseinen 18-vuotias sitten on, kun en oman tietoni mukaan seurustele kenenkään 18-vuotiaan kanssa enkä kyllä kenenkään muunkaan kanssa enkä edes tunne ketään 18-vuotiasta." No, selvisihän se sitten ketä tässä jutussa tarkoitettiin: erästä 20-vuotiasta, joka on minun kavereissa Facebookissa. Ehkä siskoni on siitä päätellyt, että seurustelen kyseisen tyypin kanssa. Mutta anteeksi nyt vaan, hän on minun kavereissa, koska hän on minun KAVERI. Ja sitä paitsi tämä mies seurustelee jo jonkun kanssa (ei minun).

Miehistä puheenollen, tapasin (ex-)Murun tiistaina. Hän oli ohikulkumatkalla, joten kävin hakemassa häneltä pari tavaraa, mitkä hänen luokseen oli jäänyt viime käyntini jälkeen. Ja kyllä, en saa häntä mielestäni. Sain häneltä pusun ja mä elän siitä viikon. Tuli hyvä mieli ja toisaalta surullinen, koska en enää näe häntä, ellen sattumalta törmää.

Vesilintuja uiskenteli pari päivää sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...