torstai 4. kesäkuuta 2015

Kutsuja nopealla varoitusajalla

Oli aika jännä ilmoitus tänään lehdessä, noin niinkuin minun kannalta. Se alkoi näin "Arvoisa neiti *piip*" (piip=minun sukunimi). Se oli ilmoitus siitä, että tätä neiti piippiä tullaan huomenna hakemaan tiettyyn aikaan kotoa ja mukana piti olla lentosukat ja hullua mieltä. Kyse oli siis polttareista. Ja allekirjoitus "kaasosi". Kyse ei sentään kuitenkaan ollut mulle tarkoitetusta ilmoituksesta... kai. En ole tietääkseni menossa naimisiin, eihän mulla ole miestäkään.


Viime viikonloppuna oltiin valmistujaisissa, joihin kutsu tuli kolmea päivää ennen juhlia ja eilen taas tuli kutsu lauantaina pidettäviin valmistujaisiin. What? Eikö se ole vähän niinkuin kirjoittamaton sääntö, että sen kutsun pitäisi saapua kutsutuille viimeistään kahta viikkoa ennen, että ei vieraat ehdi sopia jotain muuta samalle päivälle? Ei tarvitse kyllä ihmetellä, jos joitakin jää puuttumaan. Ja jos ei ole kahta viikkoa ennen varsinaista valmistumista varma valmistumisestaan, niin ainahan niitä juhlia voi siirtää. Pakkoko niitä on pitää just silloin valmistujaispäivänä. Mulla olisi nyt tulevana lauantaina kyllä sovittuna jotain ihan muuta kuin juhlintaa, mutta pakko siellä on vissiin käydä, huoh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...