maanantai 3. elokuuta 2015

Rv 8+3 Kelloon on vaihdettu paristot vihdoin - parin vuoden jälkeen

Ohhoh, Muru on huomenna taas tulossa tänne pariksi yöksi (ehdotti sitä ihan itse) ja aikoi käydä torstaina minun kanssa neuvolassa, kun mulla on ensimmäinen lääkärikäynti. Ja pyysi lisäksi minua sen jälkeen lähtemään kanssaan hänen luokseen. Jo on muuttunut ääni kellossa sitten parin vuoden takaisen suhdeyritelmämme. Tainnut olla paristot lopussa. Silloin pari vuotta sitten hän kielsi minua tulemasta hänen luokseen ja meille häntä ei saanut kirveelläkään. On tainnut alkaa tajuamaan isäksi tulonsa ja vastuunsa. Ja sen huomaa, että hän todella rakastaa minua. Tuntuu vaan niin oudolta, kun ajattelee sitä parin vuoden takaista vuoristorataa ja sitä, ettei minulla ole koskaan ennen ollut sellaista ihmistä, josta huomaa, että hän todella välittää ja rakastaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...