perjantai 26. helmikuuta 2016

Rv 38+0 Tyhjä käynti

Ei siellä synnärillä tapahtunut tänään mitään. Edelleen olen vain sentin auki, joten lähettivät kotiin. En kyllä kotiin asti mennyt. Jäin välille, lapsuudenkotiini, josko se käynnistyisi itsekseen niin ei tarvitsisi niin kaukaa lähteä (siis meiltä kotoa asti). Mies tosin meni kotiin, kun ajatteli olla vielä muutaman päivän töissä. Mutta ensi viikon perjantaina on sektioaika ja se on varma aika. Pitää mennä sairaalaan torstaina ja perjantaina jossain vaiheessa on sitten se leikkaus.

Outo juttu muuten, kun se kätilö nyt vasta sanoi, että mulla on ahdas lantio. Ei se siitä aikaisemmin ole puhunut. No, se on kuitenkin syy siihen miksi sittenkin mennään normaalin synnytyksen sijaan sektioon. Aiemmin mulla ei ole pelottanut, siis normaali synnytyskään, mutta nyt tuo leikkaus on alkanut pelottaa.

Joo ja kävihän siinä niinkin, että mulla on lääkkeet kotona, koska luulin, että asia on niin kuin aina ennenkin, että omia lääkkeitä EI SAA ottaa mukaan. Nyt ne olisi kuulemma pitänyt olla mukana, kun ollaan synnytysosastolla eikä missään muualla kyseisen sairaalan osissa. No mistä minä tiesin, en ole ennen ollut lääkepotilaana kyseisellä osastolla. Aiemmin ne on siellä  eri osastoilla valittaneet, jos on omat lääkkeet olleet mukana, ettei niitä missään nimessä saa olla. No, sain sieltä jonkun verran mukaan niitä ja Muru tulee tiistaina tai keskiviikkona tänne ja tuo ne minun lääkkeet mukana, ettei tässä silleen vahinkoa tullut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...