sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Sunnuntain vastoinkäymisiä

Ei kiva päivä. Olisin tehnyt aurajuustokastiketta, mutta isä oli käyttänyt minun kyseiseen kastikkeeseen ostamani maustamattoman ruokakerman johonkin omaan ruokaansa, eli ei sitten tehdä kastiketta. Ehdin kyllä jo paistaa kanan, jolle sen kastikkeen olisin tarkoittanut. No, sitä voi onneksi syödä huomennakin, jolloin voi käydä kaupasta uuden purkin. Mutta arvatkaas, kuka sen sieltä hakee! Oikein. En minä.

Päivän vastoinkäymiset ei vaan ikävä kyllä loppuneet siihen. Tuli tv:stä Yö-yhtyeen 30-vuotisjuhlakonsertti, jonka halusin nauhoittaa, koska itsekin siellä kävin, tosin eri paikkakunnalla kuin missä tämä oli kuvattu. No, ei kun nauhoitus päälle ja katsomaan konserttia. Kivasti kesken Ihmisen pojan tv päätti sammua itsekseen jostain syystä. Minun nauhoitussysteemit kun ovat sellaiset, että jos haluaa nauhoittaa jotain, tulee tv:n olla auki ja sillä kanavalla, jolta haluaa nauhoittaa. Eli siinä kohtaa, jossa tv sammui, on dvd:llä pelkkää mustaa. -.- No, kyseinen ohjelma tulee onneksi uusintana muutaman päivän päästä. Ja silloin tv saa luvan pysyä auki tai mulla lentää loputkin pultit päästä mäkeen! Nyt migreeniä potemaan. Tämän päivän vastoinkäymiset oli toivottavasti tässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...