lauantai 30. kesäkuuta 2012

Salainen agentti 1989

Muhahahaha, olin tänään salaisena agenttina kaupassa. Menin siitä kaupan sähköportista sisään ja siinä samassa näin tämän ystäväni, jolle eilen tuli laitettua "vähän" kärkästä viestiä. Tosin näin hänet vain takaapäin. No, ei kun ala puikkelehtia äkkiä hyllyjen väleistä karkkihyllyn kautta kassalle, ettei kyseinen tyyppi huomaa minua. Ei hirveästi tehnyt mieli nähdä häntä kasvotusten, kun en tiedä, minkälaiset meidän välit on tuon minun avautumisen jälkeen, eli en tiennyt, pitikö minun tervehtiä häntä vai ei.

Ps. Tämä oli sitten muuten näemmä 200. tänne kirjoittamani teksti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...