maanantai 26. marraskuuta 2012

Elävien kirjoissa

Kirjoitin viimeksi huonosta olostani. Sehän siis minun silloisen ajatuksen mukaan johtui aamulääkkeiden unohtamisesta. Seuraavana yönä (la-su-välisenä yönä) se sitten alkoi, kauhea migreeni. Oksensin pari kertaa tunnissa ja sitä kesti sellaiset kevyet 15 tuntia, huhhuh. Nyt alkaa viimein olla suhteellisen elävä olo.

Tänään kävin varaamassa ajan näöntarkastukseen. Nimittäin noita migreenikohtauksia alkaa olla turhan usein. Näössä taitaa olla vika. Just huhtikuussa uudet lasit hommasin ja taas sama homma edessä.

Huomasin muuten päivällä, että minun vyötäröstä ja vatsasta on lähtenyt useita senttejä. En tiedä, huomaako sitä kukaan muu, mutta itse ainakin. Ulkoilutakkiin oli tullut vähän väljyyttä. Kiloja ei ole kuitenkaan omien kotipunnitusteni mukaan lähtenyt kuin noin kolme, mutta kai tässä on sitten kiinteytynyt. Ihana tunne. :) Kerroin Murulle, että minulla on lähtenyt senttejä pois ja totesin. että tunteekohan hän edes minua enää, kun näkee seuraavan kerran, niin hän sanoi "sun hymyn tuntee aina :)". Ihana. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...