keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Keväinen sekokausi?

Onko se tämä kevät, kun saa ihmiset sekoamaan vai mikä ihmisiä vaivaa? Mulle on tullut viime päivien aikana viestejä ja puheluita (lähinnä nyt miespuolisilta henkilöiltä), jotka on sisällöltään olleet varsin omituisia. Tässä illallakin soi puhelin ja vastattuani siihen, henkilö kysyi, mitä mulle kuuluu ja kun sanoin, että hyvää ja kysyin hänen kuulumisiaan, niin hän sanoi vain "on hyvä fiilis" ja löi luurin korvaan. Laitoin hänelle viestin, että miksi hän mulle luurin löi korvaan, mutta eipä ole kuulunut mitään vastausta. Ja sitten toinen on tämä exäni (Muru), joka myönsi tänään, että oli hieman pettynyt (mustasukkainen), kun sai tietää minun menevän treffeille toisen miehen kanssa. Ja hänellä on kuulemma ikävä minua. No eipä ollut vielä pari viikkoa sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...