perjantai 5. huhtikuuta 2013

Vaatevaraston uudistusta

Viikkoon ei ole tullut kirjoiteltua, kun minun kone on edelleen huollossa eikä viitsi tässä isän koneella kovin olla. Siksi, ettei mulla ole sitä omaa konetta, en oikein voi lisäillä tänne kuvia. Tai onhan mulla ulkoinen kovalevy, mutta en mä sitä ala toisen koneeseen laittamaan kiinni. Vaikka tylsiä nämä kuvattomat postaukset ovatkin.

Mulla menee ihan hyvin, väsyttää vaan pirusti. Kampaajalla kävin tänään rentoutumassa. Hierontakaan ei olisi kyllä pahitteeksi (hartiat iiiiiihan jumissa). Mörrikkä on taas ensi viikolla maisemissa, niin ehkä häneltä saa apua tuohon hartiajumitukseen.

Lenkkeilytakin ostin tänään. Tuli vaan takille hintaa, kun lyhennykset siihen päälle (sen takin hihat, sitten  tämän takin hihat ja kahtien farkkujen lahkeet. 80 euroa joutuu pulittamaan niistä yhteensä), huhhuh, mitä kiskontaa. No, saanpahan sopivia vaatteita, kun kaikki tuntuu jääneen isoiksi. Nykyinen talvitakkikin roikkuisi päällä, ellei siinä olisi vyötä. Tämä, jonka tänään ostin on kevättakki ja sitä voi pitää myös kesällä. Mulla oli sentyylinen, mutta myin sen, koska se muuttui "teltaksi" minun päällä vartalon pienennyttyä monta kokoa. Ihanaa, kun nykyään löytää omantyylisiä ja -värisiä tosi helposti, kun saa ostaa normaalikokoisia vaatteita. Ne isot koot kun on vähän sellaisia, ettei tahdo mieluisaa tyyliä tai väriä löytyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...