sunnuntai 11. elokuuta 2013

Kivisydän pehmeni

"Mulla on niin iso ikävä sua.
Sade kylmä sisälleni hakkaa.
Ja mulla on niin iso ikävä sua.
Muu olemasta lakkaa.
Ikävä on mulla ilman sua.
Eikä mulla ole mitään ilman sua ♥"
-Kaija Koo: Kylmä ilman sua-

Tuollaisen tekstin (ilman tuota esittäjää ja biisin nimeä, mutta kun täällä blogimaailmassa ne pitää mielestäni laittaa, jos lainaa jotain tekstiä) laitoin Facebook-tilapäivitykseeni ja tulihan sieltä vastakaikua. Muru "tykkäsi" siitä ja hän kun ei yleensä reagoi kenenkään tilapäivityksiin millään tavalla (ei itse koskaan edes päivitä tilaansa). Kaipa hän nyt ymmärsi mitä todella tunnen häntä kohtaan. Helpotti kummasti. Vaikka hän ei mitään puhukaan (tai siis kirjoita) mulle, niin ainakin hän nyt tietää tunteeni. Ja tuskin hän on jättämässä minua, vaikka sitä olen tässä puntti tutisten pari päivää pelännyt. Hänestä kun ei oikein ole ottanut selvää.

Tiistaiaamuna 0600 olisi lähtö Tamperetta kohti. Siitä onkin aikaa, kun olen siellä viimeksi käynyt (varmaan kymmenen vuotta). Onneksi kivi vierähti sydämeltä tuon Muru-jutun kohdalta, niin ei tarvitse lomalla sitä stressata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...