lauantai 10. elokuuta 2013

"Miksi sun piti mennä muuttumaan toisenlaseks...?"

Kuka sä oikein olet? Tuon kysymyksen voisin kysyä Murulta. Mä en enää tunne sitä. Hän on niin välinpitämätön kaikkea kohtaan. Ihan sama mitä kysyt tai kerrot, vastaus on "aha" tai "ok". En tiedä kumpi noista vastauksista on pahempi. Mutta tulee vain sellainen olo, ettei häntä kiinnosta mikään ja olen hänelle ilmaa. :/ Ja siitä sitten tulee sellainen olo, että ihan sama vaikka minusta ei kuuluisi mitään viikkoon, hän ei varmaan huomaisi sitä. Haluaisin testata, mutta pelkään, että hän sinä aikana unohtaisi minut. Ja toisaalta, en pystyisi siihen, viikon hiljaisuuteen siis. Varsinkaan tällaisessa epäselvässä tilanteessa.

Välikuva (teksti on muuten niin pitkä, ellei välissä ole mitään
kuvia).
 Tämä on vaan niin raastavaa. Tiedättekö sellaisen kylmä hiki-tunteen? Tuntuu niinkuin veret ihon sisälläkin olisi ihan kylmää, kun muuten on kuuma, mutta iho on jääkylmä. Sormissa ei ole tuntoa ja ahdistaa, henkeä. Se on epätoivo. Alan olla niin kypsä tähän hommaan. Rakastan häntä, mutta en jaksa näitä hänen ailahtelevaisia mielenliikkeitä. Minun mielestä hän tarvitsee hoitoa, mutta sitähän hän ei itse halua eikä ketään voi pakottaa. Mutta kauanko hän kuvittelee, että jaksan rakkaudestani huolimatta katsoa tuollaista. Oman terveyteni kustannuksella nyt olen hänen kanssaan, kun mullakin pää alkaa pimetä tuollaisesta jatkuvasta mielihalujen vaihtelusta. "Mene pois... ei kun tule takaisin... mene pois... haluan sinut". Huoh.




Olen lähdössä tiistaina reissuun ja pelkään, että se reissu menee pilalle tämän Muru-stressin takia. :/ Tai että häneltä tulee sen reissun aikana viesti, ettei hän enää halua olla minun kanssa. Pitikin hommata se synttärilahja etukäteen. Mihin se nyt menee, jos tässä ero tulee? 50 euroa, jonka se hierontalahjakortti maksoi, on mulle iso raha. :/ Kun se on tosiaan sille paikkakunnalle, jossa Muru asuu, niin ei viitsisi täältä sinne lähteä jonkun hieronnan takia, kun hierontaa saa lähempääkin, siis jos itse käyttäisin sen. Toisaalta, voisihan sen myydä, kun vuoden kuitenkin voimassa ostopäivästä.

Mulla ei ole tosiaan ruokahalua enkä ole nukkunut koko yönä, kun ei tule unikaan. :( Nälkä kuitenkin tuli, joten join aamupirtelöni jo tähän aikaan (viideltä aamulla). Mutta kiinteää ruokaa, proteiinipatukoita lukuunottamatta, en saa alas. 

Tämä pieni taapertaja nukkui pois 8.8. vain vuoden ikäisenä. :(
(Sairastui ja menehtyi siihen viikossa). Ei ole minun lemmikki, mutta
surullinen olen omistajan puolesta, joka on eräs nuori tyttö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...