tiistai 24. syyskuuta 2013

Viesteistä

Voi jestas. (Ex-)Muru syyttää minua sellaisesta, jolle en voi mitään. Minun puhelin temppuilee. Se lähettelee viestejä moneen kertaan. Lähetetyissä se lukee vain kerran, mutta on silti saattanut mennä vastaanottajalle viisikin kertaa. Ja sitten menee sellaisia viestejä, joissa osa on sitä minkä nyt olen kirjoittanut ja osa jotain sellaista, joka on kopioitunut jostain sellaisesta viestistä, jonka olen aikaisemmin lähettänyt sille vastaanottajalle. Enhän mä tuolle mitään voi, mutta tämän mielestä se on minun syytä.

Kerran meni sellainenkin viesti, jossa luki se, jonka silloin lähetin ja lisäksi jostain viimeöisestä miehestä. Ja olin sellaisen viestin Murulle joskus aikaisemmin lähettänyt, eli alkuperäinen viesti kyllä löytyy hänen saapuneista viesteistä. Hän nyt kuitenkin tottakai luuli, että olin pettänyt häntä. Nyt illalla sain viimein taottua hänelle päähän sen miten se asia oikeasti on ja kirjoitin, että hän luultavasti luuli, että olin pettänyt häntä. Hän vastasi: "Nii luulin ja siitä varmaankin loukkannuin..vaikka sanoin luottavani sinuun niin silti jäi kylmä rinki perseeseen ja sydämeen". Ja totesi samaan hengenvetoon, että on taas kerran pilannut kaiken. Niinhän hän on. Ja sanoi hän sitäkin, ettei ole kivaa, kun tulee monta kertaa sama viesti ja sitten niitä sekavia viestejä, joissa on kaksi viestiä sekaisin. Niin no, niille en voi mitään.

Mutta pääsinpä taas kerran sanomaan tuon innoittamana, jossa hän sanoi, ettei ne tupla-viestit tunnu kivoilta. Kysyin häneltä, että luuleeko hän, että minusta oli kivaa kuulla yli vuoden jälkeen, ettei hän ole koskaan rakastanut minua. Sanoi siis muutama viikko sitten mulle niin. Nuo viestit ei ole mitään tuohon verrattuna ja kun noille viesteille ei tosiaan voi mitään. Olen operattorille soittanut ja sanoivat sieltä, että johtuu siitä, että vastaanottaja on jossain sellaisessa paikassa, jossa on huono yhteys ja viestikeskus ymmärtää siitä, ettei viesti olisi mennyt perille ja se menee sitten useampaan kertaan. Mutta minua kyllä loukkasi tuo pettämisväite, kun en tosiaan ole pettänyt häntä. Minun omatunto ei anna tehdä sellaista, joten en edes pystyisi sellaiseen. Hän ei sitten näköjään tunne minua yhtään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...