sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Imurikylästelyä?

Menen huomenna Murun luokse, heti kuumakivihieronnasta päästyäni, hih. Hän ilmoitti, että tulee kotiin luultavasti kuuden jälkeen, kun pääsee töistä. Sanoin sitten, että voin tehdä ruuan sillä aikaa, niin ette arvaa mitä hän vastasi. "Ja voit vaikka makkaria imuroida." Selvisi sitten, että se olen minä, joka siellä viimeksi on imuroinut, ei siis ole sen jälkeen imuroitu. En mä nyt helvetti mikään piika ole. Mutta pakko se on imuroida, että pystyy nukkumaan. Mulla tuntuu kurkussa, jos on pölyä liikaa. En mä mikään siivousintoilija itsekään ole, mutta viimeistään siinä vaiheessa huomaa, että pakko imuroida, kun kurkku sen kertoo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...