torstai 16. tammikuuta 2014

Jarru or not jarru?

Kauhea masennus vaivaa. Saan selittämättömiä itkukohtauksia. Viimeksi tänään kaupan pihalla. :( Nyt tarvitsisi Murua, mutta eipä se nyt ole täällä.

Meinasin rekan alle jäädä tuossa aamulla muuten. Olin potkurilla liikenteessä ja rekka tuli yhtäkkiä lumipenkan takaa. Minä painoin ja painoin käsijarrua, mutta ei se pysähtynyt. Eipä tietenkään, kun se ei ollut mikään pyörä vaan potkuri eikä siinä ole mitään käsijarrua. No, en onneksi jäänyt alle vaan sain sen pysähdytettyä viime hetkellä. Että semmoinen kauppareissu.

"Mä oon aina sanonu et nää sun lihapullas on aivan liian pieniä."
-Uuno Turhapuro menettää muistinsa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...