keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Outo ilmiö

Outo ilmiö vaivaa minua, nimittäin olen taas aikaisin hereillä, joka ei ole minun tapaista. Ei vaan unta riitä enempään, kun ensin nukkuu koko päivän ja sitten vielä päälle koko yönkin. Pahentunut masennus tämän unisuuden taas tekee. Pahentunut masennus taas johtuu näistä kilopaineista. :( Ei ole ylipainoa, mutta paino on vähän noussut (puoli kiloa) ja vaikka ei paljon ole, niin silti se on mulle maailmanloppu. En halua lihoa takaisin. Pitäisi kai alkaa liikkumaan enemmän.

"Tää on trefleksi. Kun ovi mäiskähtää kiinni, nälkäkuolemaa estävät hormoonit lähtevät erittäytymään, hormooni antaa sysäyksen keskushermostoon, joka taas panee 
lihakset toimintaan ja jalat kävelyttävät minut (jää)kaapille"
-Uuno Turhapuro-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...