keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Ufo vai ei?

Olin koiran kanssa tänään potkurilenkillä, kun yhtäkkiä alkoi kuulua outoa surinaa, niinkuin ampiaisparvi olisi jossain lähettyvillä. Se ääni vain voimistui koko ajan. Sitten mä sen näin: ilmassa, aika matalalla lensi isohko kuusi- tai kahdeksanjalkainen laatikko, joka näytti ihan hämähäkiltä. Mä luulin jo nähneeni ufon, mutta se taisi ollakin vaan joku kamera tai säähavaintosysteemi, koska seuraavan rakennuksen pihalla näkyi olevan joku ihminen ottamassa sitä laskeutuvaa hökötystä vastaan.

Muru valitteli viime viikolla, että hän ei jaksa jatkuvasti lukea Juoppohullun päiväkirjoja vuoron perään, että haluaisi jotain muuta välillä. No, mä kävin tänään katselemassa kirjakaupassa, josko sieltä saisi jotain halvalla ja saihan sieltä:

Hän tykkää lukea dekkareita ja oli hyvässä alennuksessa.
Vitosella sai kovakantisen kirjan, niin pitihän se ostaa ja otin sitten
kaksi kerralla.
  
Olen etsinyt Tie pohjoiseen-elokuvan dvd:tä jonkun aikaa ja viime viikolla tärppäsi. En tiedä sitten onko hyvä, kun en ole katsonut, mutta jonkun pätkän olen siitä nähnyt ja vaikutti hyvältä. Tosin sehän ei mitään todista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...