maanantai 24. maaliskuuta 2014

Kesken jääneet unet

Eipä se uni kauaa kestänyt. Menin yhdeltätoista nukkumaan, jotta jaksan nousta kahdeksalta, niin unipa loppuikin jo neljältä. Huoh, kello on puoli seitsemän ja olen jo täydessä meikissä. Lähtö shoppailureissulle on vasta joskus yhdeksän-kymmenen aikaan. No niin, ja minähän olen siihen mennessä taas ihan kuitti. Mä niin tiedän tämän, olen sen niin monesti kokenut. No, pakko se on jaksaa kuitenkin. Ei enää oikein kauaa voi toppatakki päällä kulkea. Onneksi olen eilen jo pakannut huomista reissua varten, kun tiedän, etten jaksa enää tänään sitä tehdä päivän shoppailureissun jälkeen.

"Teitän tämmönen iätön kauneutenne, kultivoitunut käytöksenne, älykkyytenne - ja tissit tietysti - ne on aina vetäny minua valtavasti puoleensa."
-Uuno Turhapuro armeijan leivissä-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...