lauantai 10. toukokuuta 2014

Hermoja raastaa

Ei tullut oikein viime yönä uni, joten olin jo kuuden aikaan aamulla salilla. 410 kaloria sinne jäi, mutta ei se oikein tuota minun painoa näytä silti pudottavan. Kaksi kiloa, mieluummin kolme, pitäisi saada pois, mutta tiukassa näyttää olevan ja vaikka ei ylipainoa olekaan, silti se tuntuu vaikuttavan minun nilkkoihin (niitä särkee).

Yöllä vähän säikähdin. Joskus kolmen aikaan kuului kauhea tömähdys ja mä jo mietin, että mikä kumma. Ei se ollut sen kummempi kuin että isä oli pudonnut alakerrassa sängystä lattialle unissaan. :D Eipä ole itselle käynyt noin alle kouluikäisyyden jälkeen. Ja äiti ei ollut edes herännyt siihen, vaikka vieressä nukkui ja mä kuulin sen yläkertaan asti.

Mulla ärsyttää. Vielä kaksi viikkoa ja yksi päivä (ainakin) tiedossa ikävää ja selibaattia, huoh. Eli siis tämä jääkiekkokausi. LOPU JO, PLIIS! (tosin, vastahan se alkoi). Mutta mulla menee hermot! Eikä tuo selibaatti tee hyvää. Laitoin huutonettiin tavaraa myyntiin ja piti kirjoittaa "hinta sisältää postikulut", niin minäpä kirjoitin "hinta sisältää postiKULLIT". :D Onneksi siihen tulee se tarkistussivu ennenkuin se laitetaan varsinaisesti myyntiin.

"Pieni kukkapuska sillon tällön pitää ihmeesti tämän työkoneen liikkeessä."
-Uuno Turhapuro-

Voi kun joku toisi mullekin kukkia... tai siis Muruhan toi kerran, mutta mä en ollut enää siellä silloin. Mutta se oli hänen oma vikansa, mitäs lähti sillä tavalla ovet paukkuen sanomatta mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...