sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Vauvoja, vauvoja... plaah!

ÄR-SYT-TÄ-VÄÄ. Minun Facebook-sivun oikeassa reunassa on Pampers- ym. lapsiin liittyviä mainoksia. En ole edes käynyt sellaisilla sivuilla. Niin, ehkä se johtuu siitä, jos joku kaveri on painanut "tykkää"-nappia sellaisen kohdalla ja minullekin sitten ehdotetaan sitä. Haluan kyllä lapsia, mutta niin kauan kuin minulla ei ole tietoakaan lapsista, en halua jatkuvaa muistutusta siitä, ettei mulla ole lapsia. Ja vaikka kuinka painan "en halua tätä mainosta", aina niitä vain jostain tulee, vaikka jonkun toisen lapsiin liittyvän sivun mainos.

Muru oli päivällä taas ihan hyvällä päällä. Oli ostanut itselleen uuden tyynyn ja sanoi, että pitää hakea mullekin tyyny (miksi hän ei ostanut sitä nyt? Niin no toisaalta, ihmiset tykkää erilaisista tyynyistä). 

Ps. Hyvää äitienpäivää äideille. :)

"Ihmisen elon pituushan on rajallinen, 
ei siitä repitä tunteja enempää ku on alunperin säädetty. 
Ja tyttelitkin varmasti hyvin ymmärtää, että minä joutun seurustelemaan heidän kanssaan
 vähintään tämmösissä neljän henken ryhmissä, ku yksityistapauksiin yksinkertasesti ei riitä aika."
-Uunon huikeat poikamiesvuodet maaseudulla-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...