perjantai 9. toukokuuta 2014

Parempi päivä

Joo, myönnän, ajatusmaailmani on pervo. Kun siis olen nähnyt jo kaksi ilmoitusta, jossa joku etsii itselleen kalkkunaa, kanaa, tipua ja jättiläiskaninaarasta kesäksi ja mulle ei tullut ensimmäisenä mieleen eläin mistään noista, ikävä kyllä. Lähinnä tuli mieleen erilaisia naisten "kutsumanimiä" ja että onko joku perustamassa haaremia. :D

Nyt menee taas paremmin. Murussa ei ole havaittavissa pienintäkään ärsyttävää piirrettä. En tiedä onko tämä sitten sitä, että mä en kestä vastoinkäymisiä ja riitoja (en ole oikein koskaan kestänyt). Ehkä mä en osaa riidellä ja haluan siksi vain päästä eroon riidan toisesta osapuolesta. Pitäisi kai jotenkin saada tämä pää tajuamaan, että ei se ole niin vakavaa, jos joskus on vastamäkiä.

"Minä olen nimittäin sen verran 
intohimoinen tyyppi, että 
seurustelun lisäksi ei nainen enää 
muuta yksinkertaisesti jaksakaan. 
Loppuaika hänen täytyy käyttää 
siis tämmöseen niinku lepäämiseen 
ja jälleenkuntoutumiseen ja näin poispäin."
-Uunon huikeat poikamiesvuodet maaseudulla-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...