perjantai 16. toukokuuta 2014

Kuukausi ei ole vielä mitään

Kuukausi ei ole vielä mitään, kun on kyse syövästä. On tullut rippijuhliin kutsu ensi kuun puoliväliin toiselle puolelle Suomea. Äiti ei sinne voi lähteä ja kutsun lähettäjä (minun sisko) ei sitä ymmärrä. Hän sanoi vain "onhan sulla kuukausi aikaa parantua". Voi huoh. Ei näin. Ei kuukaudessa parannuta tuollaisesta leikkauksesta.

Sitten toiseen asiaan, tosin liittyy samaan aiheeseen. Toinen siskoni oli kertoillut ties kuinka monelle tuosta äidin sairaudesta (myönsi itse ja sanoi vielä, ettei edes tiedä kuinka monelle on kertonut) ja nyt tulee puolitututkin ihmiset kaupassa kyselemään (miten ne kehtaa? itse en ainakaan kehtaisi, en kaupassa enkä missään muuallakaan kysyä toisen saurauksista). Ei ole kivaa. Niin, mullahan on tämä blogi, mutta tämä on anonyymi eikä tästä tiedä kukaan minun tuttu eikä ole edes paikkakuntaa mainittu. Ja mä en ole muille kuin Murulle sanonut, mutta hän on minun mies eikä hän kyllä kenellekään sano. Ja kenelle edes sanoisi, kun ei hän asu samalla paikkakunnalla eikä hänen tutut tunne minun äitiä. Eli ainut jutun levittäjä on minun sisko.

"Samoin on sinun kanssasi, rakkaimpani, sinunkin elämälläsi on tarkoitus. 
Sinusta on luotu Uunolle tommonen seksiopjekti."
-Rautakauppias Uuno Turhapuro - presidentin vävy-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...