torstai 15. toukokuuta 2014

Varoitus: sisältää jokseenkin ällöttävää sisältöä

Äiti tuli kotiin päivällä. Hänellä roikkui verta keräävä pussi vyötäröllä. Se kerää sitä ns. pahaa verta. Leikkaus meni muuten hyvin, mutta... sitä ns. vartijasolua ei löytynyt. Toisin sanoen se syöpä on vielä olemassa jossainpäin kehoa ja voi uusiutua pahana milloin tahansa. :/ No, onneksi pääsi kotiin kuitenkin.

Ei ole ehkä hyvä tähän yhteyteen tätä laittaa, kun äidillä on pahempia huolia, mutta koska tämä on minun "päiväkirja", laitan silti. Edelleen painon kanssa kamppailen. Olen pettynyt. Löysin pari päivää sitten askelmittarini ja nyt illalla vasta tajusin katsoa paljonko mulla on päivän aikana kulunut kaloreita. Vastaus: 234. Siis päivän aikana. What??? Askelia kertyi kuitenkin yli vaadittavan 10 000. Ehkä olisi pitänyt pistää vauhtia enemmän.

Tässä nyt kuitenkin minun vatsa viime vuodelta tähän aikaan ja päivitetty versio:

Kummassakin kuvassa siis sama paita.

"Apua? Aivan. Sitä neitokainen totella  tarvitsee mikäli aikoo selviytyä rakkauteni hyökyaallosta."
-Uunon huikeat poikamiesvuodet maaseudulla-

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Onhan se joo, parikymmentä senttiä pois ja tuossa ekassa kuvassa 13 kiloa miinusta ja nykyään sitten vähän päälle 20 kiloa.

      Poista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...