maanantai 12. toukokuuta 2014

Leikkauspäivä

Tänään se oli sitten se päivä. Äiti leikattiin. Mulla ei ole mitään käsitystä miten sillä on mennyt siellä sitten. Isä oli saanut äidin puhelimella kiinni, mutta ei hän ilmeisesti ollut juurikaan mitään muuta sanonut kuin, että leikkaus on ohi ja hän on heräämössä. Hänen piti ennakkotietojen mukaan päästä huomenna pois, mutta ei kuulemma välttämättä pääsekään. Miksiköhän ei? Mitähän äiti jätti taas kertomatta? Mitä siellä leikkauksessa on sattunut? No, eiköhän se joskus selviä.

Mulla vaan pikkuisen pelottaa. Tädin naapuri oli vasta kuollut rintasyöpään. Eli kyllä siihen myös kuolee, nykypäivänäkin.

Tällaisen ostin äidille äitienpäivälahjaksi (siis tuon tuikun, tuo alusta
äidillä oli jo ennestään). Tällä Kastehelmi-sarjalla on nyt joku juhlavuosi.


Tänään katselin ikkunasta ulos, kun orava varasti linnunsiemeniä kupista ja piilotti niitä maahan. Mikähän idea siinäkin oli. No, mä kostin ja menin ottamaan kuvan. Mitäs tunkeutui meidän pihalle. Onhan se kyllä söpö otus, mutta en pidä sen tavoista.


"Katos juttu on sillä tavalla, että minä en halua nähdä kännissä ollenkaan tuttuja naisia, kun vierastakin olis saatavissa vaikka millä mitalla."
-Uuno Turhapuro-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...