torstai 8. toukokuuta 2014

Penkkiurheilukausi lähestyy - olen siis pannassa

Mitä ihmettä tämä elämä on? Rakastan Murua, paljon, mutta tämä suhteen jatkuminen on silti vaakalaudalla. Syy siihen minun sinne menemiseenkin selvisi: jääkiekko, tietenkin. Ei sitten voinut heti sitä sanoa, kun kysyin? Hänen käytöstään en silti hyväksy ja kuten aikaisemminkin sanoin: se tuskin tulee muuttumaan. Mä siis inhoan kaikkea penkkiurheilua ja Muru ajatteli, että tuskin haluan katsoa, kun hän miesporukassa vahtaa tuota mailojen huitomista. No joo, en halua. Katsoo sitten milloin mä sinne menen, kun äiti leikataan maanantaina ja ei taida hän pystyä vähään aikaan koiraa käyttämään lenkillä, niin täytyy isän kanssa vuorotella, joten kotoa poistumisen useammaksi päiväksi ei vähään aikaan tule kysymykseen.

Kävin illalla ensimmäistä kertaa vuoteen juoksemassa asfaltilla ja ei ollut hyvä idea. Mulla pisti niin keuhkoihin. Lieneekö se kahden vuoden takainen keuhkokuume ainakin osittain syynä siihen, ettei keuhkot kestä. Kyllä mulla salilla kestää juosta, mutta ulkona ei, ainakaan vielä näin kylmällä säällä.

"Mun täytyy vaan täällä vähän jäähdytellä viileemmän naisen kanssa."
-Rautakauppias Uuno Turhapuro, presidentin vävy-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...