torstai 1. toukokuuta 2014

Väsymys voittaa joskus

Käväisin baarissa, mutta tulin jo ennen puolta kahtatoista kotiin. Alkoi niin väsyttää. Syynä siihen oli se, että mulla alkaa aina väsyttää, kun minun mieliala muuttuu alhaisemmaksi. Kirjoitin siellä baarissa ollessa puhelimella Facebookin kautta Murulle, että kun meillä nyt on puoli vuotta tätä nykyistä suhdetta takana, niin minusta tuntuu, ettei toista puolta vuotta tule. Mitä sanoo hän siihen? Ei yhtään mitään!

Kerroin, että voin huonosti tässä suhteessa kun on jatkuvaa ahdistusta sen takia, ettei tästä miehestä ota selvää mitä hän haluaa. Siihenkään hän ei vastannut. Viestit lukee kyllä. Ei taida siis kiinnostaa tuon taivaallista meidän suhde. Mutta hähää, mullapa onkin hänen asunnon avain panttina. Ja sitä hän ei saa ennenkuin on maksanut velkansa mulle. Lainasin hänelle vuokrarahat kaksi kuukautta sitten, kun omansa eivät riittäneet. Ja sitten mulla on siellä hänen luonaan tavaroita muutenkin. En tiedä onko tämä lopullinen päätös, mutta mulla on niin hirveän huono olo henkisesti. En siis jättänyt häntä, mutta kerroin miltä minusta tuntuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...