tiistai 19. elokuuta 2014

Kirpparilöytöjä

Kävin kirpparilla tänään. Täytyy kyllä sanoa, että oli nopea myyjä. Olin menossa jalkahoitoon ja ajattelin vain käydä siellä. No, sieltä sattui sitten löytymäänkin jotain eikä ollut käteistä niin paljon (sinne ei käy kuin käteinen). Laitoin ne tavarat "varmaan talteen" siksi aikaa, kun lähdin käymään sadan metrin päässä automaatilla. No, eiköhän se kirpparin pitäjä ollut sillä välin (meni enintään 5 minuuttia) ehtinyt kiikuttaa ne tavarat takaisin niihin hyllyihin, joista olin ne ottanutkin. No, löysin ne uudestaan, vaikka hetki meni siinä hakemisessa, kun en muistanut mistä pöydästä olin ne hakenut.

Tällaisia löytyi:


- Farkut kokoa 34, 2 €. Muuten oli just sopivat, mutta lahkeet pikkuisen liian pitkät. No, pitää viedä lyhennettäviksi. Oli todella hyväkuntoiset.
- Piikkityyny 5 € (tai millä nimellä tuota kutsutaankaan, no, sama idea kuitenkin kuin piikkimatossa, mutta tuohon pitää
laittaa pää, kun piikkimatto on koko vartalolle).
 Kävin kirjakaupassa ja sieltä tarttui mukaan Muumien reseptikortteja.


Kävin päivällä myös varaamassa ajan mielenterveystoimistoon ensi viikon torstaille. Nyt tuntuu, että tarvitsen apua. Siellä olikin yllätys: vaikka se minun psykologi lopetti työnsä noin vuosi sitten (enkä ole sen takia käynyt siellä noin vuoteen), niin siellä oli tänään vastassa sama hoitaja, joka mulla oli silloin ihan ensimmäisenä vuonna 2007. Hän lopetti työnsä silloin jossain vaiheessa ja jouduin vaihtamaan hoitajaa. Nyt on onneksi tuttu hoitaja, niin ei tarvitse selittää kaikkea alusta asti.

Mä oon ihan sekaisin. En ole vieläkään tajunnut mitä on tapahtunut (siis tuota eroa, vaikka ihan itse sille pisteen lopulta laitoinkin). En jotenkin osaa olla yksin enkä tiedä mitenpäin olisin.

"Isukki sanoi justiin, että mikään ei oo niin epäpätevä kuin tämmönen hätiköimällä valmistunu."
-Uunon huikeat poikamiesvuodet maaseudulla-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...