torstai 14. elokuuta 2014

Suunnitelmien muutos

Tein kummitytölle 3-vuotissynttärikortin. Tein aikaisemmin jo joskus huhtikuussa sen, mytta nyt kun katsoin sitä, se ei minun mielestä ollutkaan hyvä, joten tein nyt uuden.

Hän tykkää Muumeista.
Minun piti huomenna mennä Murun luokse, mutta enpä ole pakannut. Ei ole huvittanut. Murusta ei ole kuulunut mitään sen jälkeen, kun hän eilen kirjoitti mulle ne päivän ainoat sanansa: "ei jaksa nyt tingata". Ei tarvitse tingata, jos vain vastaisi pariin kysymykseen, kuten mitä me ostetaan hänen veljensä vaimolle lahjaksi. Eipä ole herraa pahemmin kiinnostanut se asia. Sama se mulle. Menen sunnuntaina kummitytön 3-vuotissynttäreille, siellä ei ainakaan tarvitse ahdistua.

"Minä sillä aikaa tässä merkkailen ylös nuo ylityöminuutit, se on neljää yli, 
kuullaan kuullaan, yks muistiin, ei voi ottaa, täytyy lainata."
-Rautakauppias Uuno Turhapuro - presisdentin vävy-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...