tiistai 23. syyskuuta 2014

Painonpudotusta

Teen nyt jotain sellaista mitä en yleensä tekisi. Minun paino on noussut viimeisen kuukauden aikana kolme kiloa ja se pitäisi saada pois. On nääs tullut yksinäisyyteen ja suruun syötyä vähän sitä sun tätä (lähinnä herkkuja). Ei mulla ylipainoa ole, mutta se vaivaa silti. Motivaation lisäämisen ja seuraamisen helpottamiseksi kirjoitan tänne päivittäin (tai ainkin lähes päivittäin) paino- yms. tiedot. Mulla on siis sellainen kehoanalyysivaaka. Tänään illalla tulokset näyttävät tältä:

Paino: 48,2 kg
Rasvaprosentti 23,1% (voisi olla vähän alempi)
Kehon vesiprosentti 52,9% (naisilla se kuuluu olla 45-60%)
Kehon lihasmassa: 35,1 kg (ihan jees, kunhan saa tuon painon alas)
Kehon lihasmassan luokitus: 5 (normaali)
Sisäinen ikä (aineenvaihdunnan ikä): 12 (alin ja paras mikä voi olla)
Luuston paino: 1,9 kg (minun painoisella suositus on 2 kg)
Keskivartalolihavuusluokitus: 1 (paras mikä voi olla, eli en tuon mukaan ole keskivartalosta lihava)
Vatsanympärys: 85 cm (naisilla suositus on 80 cm, mutta tuskin mä sinne pääsen).

"Katsokaapa, asia on sillä tappaa, että minun nimi on Uuno Daavid Goljat ja se pitäis vaihtaa nii, että se olis Uuno Kaavid Koljat, kun minä niin kauheesti tykkään noista alkukirjaimista UKK."
-Lottovoittaja UKK Turhapuro-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...