lauantai 4. lokakuuta 2014

Hyvää maailman eläinten päivää!

Tänään vietetään maailman eläinten päivää. Ei meillä sitä ole mitenkään vietetty, mutta sen kunniaksi laitan tähän minun rakkaasta kuvan neljän vuoden takaa:


Tuosta minun lihomisesta, niin, mulla on ehkä lähinnä turvotusta ja se pitäisi saada pois. Otinkin tuossa nesteenpoistolääkettä, kun kasvoihin on kertynyt nestettä. Vettä olen yrittänyt juoda, mutta ei oikein jaksa sitäkään kovin paljoa kitata. Puuh, tänään ei jaksa laittaa noita painojuttuja. Niin ja toisaalta, tiedän, ei joka päivä ei tarvitsisi käydä vaa'alla, mutta kun mulla tulee käytyä katsomassa, että mihin suuntaan ollaan menossa.

Tänään kävin täyttämässä kirppispöydän. Toivottavasti on menekkiä. Ainakin kaikki tuotteet (vaatteet, dvd:t ja kirjat) on erittäin hyväkuntoisia. Joillakin noilla kirppareilla on niin rikkonaisia tavaroita ja huonokuntoisia/reikäisiä vaatteita, etten mä ainakaan kehtaisi sellaisia myydä. Veisin suoraan roskiin.

"Poliittiseen toimintaan tarkoitettu huone - sen täytyy henkiä ikään kuin semmosta luottamusta ja menestystä, ei siinä saa satunnaiselle huoneeseen piipahtajalleensimmäiseks tulla mieleen joku käytettyjen autojen kauppa tai semmonen."
-Uuno Turhapuro herra Helsingin herra-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...