torstai 8. tammikuuta 2015

Laihdutusprojekti jatkuu

En ole vähään aikaan kirjoittanut tuosta laihdutusprojektistani. No, se etenee aika hitaasti. Paino sahaa edestakaisin 100 grammaa sinne, toinen tänne. No, jatkan nyt kuitenkin edelleen sillä minun hyvinvointiohjaajalla käyntejä. tavoite olisi, että 30.4. olisi 5 kiloa pois, eli ne mitä pitääkin olla pois. Toisilla on raskauskiloja ja joulukiloja ja milloin mitäkin, mä kutsun näitä erokiloiksi, koska nämä 5 kiloa tuli eron jälkeen.

Haluan ne kilot pois, mutta täytyy kyllä nyt suoraan sanoa, että toisaalta ei voisi vähempää kiinnostaa. Masentaa niin hirveästi. Haluaisi vaan syödä kaikkia herkkuja ja tukahduttaa paha olo sillä. Ja se, mistä se paha olo tulee, on yksinäisyys. Yksinkertaisesti mulla ei ole minkäänlaista seuraa nyt kun se yksikin lähti sinne armeijaan. Ollaan siis vain ja ainoastaan kavereita siitä huolimatta, että päädyttiin sänkyyn. Tosin mullahan on edelleen tunteita häntä kohtaan, mutta ehkä ne on helpompi tukahduttaa nyt, kun häntä ei niin usein näe, kun hän on siellä kasarmilla, metsässä ja milloin missäkin.

Se minun pankkitunnussekoilu on nyt saatu päätökseen ja sain vanhat tunnukseni takaisin (jee, ei tarvinnut minun huonolla muistilla opetella uusia) ja sitten uuden avainlukulistan. "Pääsi" maksamaan laskuja. kun pelkäsin jo, että kuinkahan nopeasti ne ehtii katkaista minun puhelinliittymän ja netin, kun maksaminen ei onnistunut ihan ajoissa. No, ei se maksu ollut tuon takia kuin pari päivää myöhässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...