torstai 22. tammikuuta 2015

Näläntappoyritystä

No niin, nyt on käyty hyvinvointiohjaajalla saamassa neuvoja. MUTTA tämä ainainen nälkä se ei lähde. Vettä juon ja proteiinia menee, mutta... Niin no, aikaisemmin ei kyllä tuota vettä juurikaan mennyt, että ehkä se tästä, toivottavasti. Tämä minun hyvinvointiohjaaja neuvoi, että voisin illalla juoda proteiinipirtelön ja lisäsi sitten "vai piristääkö se liikaa?" Piristää? Juon sen yleensä aamuisin ja olen ihan kuitti, eli ei se mulle ainakaan vaikuta piristävästi. Tosin, mulla nyt muutenkin kaikki menee väärinpäin: muilla aurinko piristää, minua se väsyttää. En tiedä miten se on mahdollista, mutta niin se vaan on.

Mä odotan tänään postista jotain ihanaa, saa nähdä joko se tänään tulee sinne, ainakin siitä päätellen pitäisi olla, että se on Postin sivujen mukaan eilen ollut siellä, jossa se yleensä on just ennen tätä meidän Postia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...