keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Paha olo, mikset mene pois?

Mulla on paha olla, henkisesti. On semmoinen olo, että olen ihan yksin. Ei ole (oikeasti) ketään kenelle puhua tästä pahasta olosta (ainoa on tämä blogi, johon purkaa tuntojaan). Edes mielenterveystoimisto ei ilmeisesti halua minua asiakkaakseen, sillä en ole vieläkään saanut aikaa sinne, vaikka tosiaan jo kolme kertaa olen käynyt siellä sitä aikaa kysymässä. Aina vaan sanotaan "lähetetään sitten tekstiviestillä". Niin, minä vuonna? Ei viime vuonna ainakaan, liekö tänäkään vuonna.

Painokaan ei putoa. Olen yrittänyt syödä terveellisesti, muutamaa lipsahdusta lukuunottamatta. Mutta ei niiden luulisi niin hirveästi painoon vaikuttavan. No, jos nyt sitten aloittaisi jonkun raejuusto-tonnikala-ananas-proteiinipirtelö-kuurin. Pitää kysyä illalla, kun on sille henkilökohtaiselle hyvinvointiohjaajalle aika, että mitä tässä alkaisi tekemään. Jos hän vaikka tekisi mulle semmoisen ns. ruokalistan, että mitä syön minäkin päivänä aamiaiseksi, lounaaksi, päivälliseksi, välipaloiksi (jos on tarvis) ja iltapalaksi. Liikunnan lisääminen on yksi vaihtoehto joo, mutta tässä minun masennusvaiheessa se ei tule kysymykseen kuin siten, että joskus kävelen/menen potkurilla kauppaan. Ei vaan yksinkertaisesti jaksa. Päivät menee nukkuessa. Ryhmäliikuntatunnit ahdistaa ja salihommiin olen kyllästynyt.

Siinä kuva minun repsahduksesta.
Mutta oli se vaan hyvää. :D
Tuo oli minikokoinen. Niitä myydään näköjään
nykyään semmoisinakin. Tosin, vaikka tuo onkin
mini, tuossakin on 100 kilokaloria. Huhhuh...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...