torstai 26. maaliskuuta 2015

Sulo Vilén-tauti

Oli muutama päivä taukoa ahdistuskohtauksilta, mutta nyt illalla sellainen taas tuli, en vaan tiedä miksi. No, rauhoittava siihen auttoi.

Tiistaina kävin keikalla, siis katsomassa keikkaa. Sinne lähteminen oli vähän vaikeaa. En tykkää siis edelleenkään käydä paikoissa, joissa on paljon porukkaa ja varsinkin tuntemattomia ihmisiä. No, oli tiistai, joten eipä siellä niin paljon ihmisiä ollut kuin keikoilla yleensä. Ihan hyvin se meni kuitenkin. Olin jo sinne mennessäni niin väsynyt, että olin aikaisin kotona. En juonut siellä kuin yhden vesilasin.

Painonpudotusprojekti on lähtenyt taas käyntiin. Olen saanut viikossa ja kahdessa päivässä kilon ja 100 grammaa pois. Muut arvot sitten vähän heittelee päivän mukaan. Vyötärön ympärys nyt ei oikein ole laskenut. Rasvaprosentti riippuu siitä mitä syö päivän aikana ja kuinka juo vettä. Viikon takaiseen se on pudonnut kolme prosenttiyksikköä (välillä tosin noussutkin viikon aikana, eli tosiaan riippuu siitä mitä syö).

Mulle tuli yksi päivä paketti, ihana paketti. Iittalalla on "Iik-päivät", eli alennuksia, joten tilasin sellaisia, joita en oikeilla hinnoilla ole raskinut ostaa. Tällaisia sieltä tuli:


Tuon kannun hinta nyt ei ollut laskenut kuin muutaman euron, mutta pakko oli saada, kun sen valmistus loppuu kohta kokonaan. Ja nuo isot Pentikin Vitriini-rasiat on niin kalliita (yli 50 euroa kappale), etten ole oikealla hinnalla niitä koskaan raskinut ostaa. Samalla tilasin äidille äitienpäivälahjan: tuollaisen samanlaisen ison rasian, mutta harmaan (tuossa on vedenvihreä ja merensininen) ja Muumimamman kuvalla varustetun Juhlahetki-sarjaan kuuluvan Hackmannin kakkulapion. Lisäksi kun noiden hinta nousi yli sataseen, sain jokaisesta tuotteesta vielä 10 % alennuksen. Joo, olen alennushirmu. Mulla on vähän tuo "Sulo Vilén-tauti", eli ostin, kun halvalla sain. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...