keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Se vaisto...

Voi helvetin perse! Naisenvaisto tai joku sanoi minun pään sisällä mulle, että minun tulee mennä ex-Murun Facebook-profiiliin siksi, että siellä tapahtuu jotain. Minähän sitten menin ja... En tiedä olenko kirjoittanut tästä aikaisemmin tänne enkä jaksa nyt alkaa etsimään. Jo meidän suhteen aikana eräs tietty ämmä (ainakin 40-vuotias, eli Murua ainakin 10 vuotta vanhempi, jos ei enemmänkin) kirjoitteli tämän minun silloisen ukon Facebook-seinälle sydämiä ja "rakas sitä, rakas tätä". Kysyin silloin Murulta, että mikä tämä ämmä on, että onko niillä jotain menossa, niin Muru aina kielsi sen. 

No, nyt sitten jonkun vaiston sanomana menin sinne ex-Murun Facebook-sivulle ja siellähän tämä ämmä taas kirjoitteli sydämiä ja ex-Muru kiitti sitä hyvästä ruuasta, eli niillä on näköjään tapana jopa syödä yhdessä nykyään ja mistä minä tiedän vaikka meidän suhteen aikanakin on ollut ties mitä. Ilmeisesti minun vaisto on ollut koko ajan oikeassa ja siihen yhdistettynä tämä tasan kuukausi sitten tapahtunut katoaminen, niin... Kai se on pitänyt kahta naista yhtäaikaa, mutta miksi? Eikö yksi riitä? Tämän johdosta mulla on ihan kaamea olo. :/ Tiedän, ettei enää pitäisi välittää hänen tempuistaan, mutta en mä voi tälle mitään, tunteet ne on mullakin ja tunteista päällimmäisenä on pettymys ja toisena se, että tunnen itseni epäonnistuneeksi. Kai minussa on joku vika, kun joku mies aina käyttää mua hyväkseen (ei ollut nimittäin ensimmäinen kerta).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...