perjantai 29. toukokuuta 2015

Blogilistan hautajaiset

Siis voi pässi! Blogilista.fi lopettaa toimintansa 1.6.2015. Mistä mä nyt etsin helposti uusia blogeja luettavaksi?

Tämän ärsytyksen aiheen kertomisen jälkeen voisinkin kertoa kuulumisiani hyvin lyhyesti. Mulla ahdistaa. Olen syönyt viimeisen vuorokauden aikana litran jäätelöä. Aaaargh! Minun TÄYTYY lopettaa herkkujen syöminen tai mä paisun takaisin entisiin mittoihin. :( Tuo on asia, joka vain pyörii ja pyörii minun päässä. Toinen asia, mikä minun päässä on, on ex-Muru. En vaan saa häntä mielestäni, vaikka tiedän, että ne hänen katoamistemppunsa loukkaa minua kerta toisensa jälkeen. Ei siis olla yhdessä tai mitään, mutta se ihminen ei vaan katoa minun päästä.

25.5.2015

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...