sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Polvet vetelänä

Ostin muutama päivä sitten Polar A300-aktiivisuusrannekkeen. Se vaan alkoi eilen sekoilla jotain. Siihen tupsahtelee "kulutettuja" kaloreita, vaikka se ei olisi edes minun ranteessa ja jopa yöllä nukkuessa. Muutama päivä sitten se ei vielä laskenut mitään nukkumiskaloreita ja nyt se laskee kaloreita, vaikka koko ranneketta ei pitäisi kädessäkään. Kävin eilen siellä kaupassa, josta sen ostin ja ei ne osanneet sanoa siihen mitään.

Samalla kauppareissulla meinasi lähteä jalat alta. Odottelin siinä kassalla myyjää ja sitten takaa kuuluu tutunkuuloinen miesääni, joka sanoi "huomenta". Ei se sitä mulle sanonut vaan myyjälle ja käännyin sitten katsomaan kuka se on, kun niin tuttu ääni oli. Ei olisi pitänyt kääntyä, kun samantien meinasi lähteä jalat alta. Se mies oli SE, se, joka raiskasi minut viisi vuotta sitten. Mä pelkään sitä ihmistä niin paljon ja sen takia mulla meni polvet veteläksi. Mulla tuli kiire ulos siitä kaupasta ja onneksi sentään pääsin sieltä nopeasti ulos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...