maanantai 28. joulukuuta 2015

Rv 29+3 Joulu oli ja meni

Niin, se joulu tosiaan. Me vietettiin se Murun kanssa minun lapsuudenkodissa isän ja äidin kanssa. Ihan rauhallinen perusperhejoulu. Lahjoja tuli aika paljon. Sain tänne uuteen kotiin leivänpaahtimen ja vedenkeittimen äidiltä. Muru hullu oli ostanut mulle puhelimen. Oli kuulemma kyllästynyt katsomaan minun tuskailuja vanhan puhelimen kanssa. :D No, kenellä tahansa siinä menee hermot, jos puhelin jumii miljoona kertaa päivässä eikä sen jumimisen takia siihen aina pysty edes vastaamaan, kun se soi. Ja alkoihan se tuon takia olla jo aika vaarallinenkin. Jos mulle tulee joku hätä eikä puhelimella voi jumimisen takia soittaa, niin mitäs teet, jos et pääse liikkumaan?

Muru lähti joulupäivänä, kun hänellä oli töitä. Minun piti olla äidin suunnitelmien mukaan vielä viikko siellä tästä päivästä alkaen, mutta varoittelin jo vähän etukäteen, etten välttämättä jaksa olla ja niinhän siinä kävi, että eilen mulla stressitaso nousi niin korkeaksi, että tuntui, että pakko päästä kotiin ja niinhän minä tänään lähdin. Supistuksia ei onneksi ollut koko aikana, mutta hirveä stressi ja ahdistus päällä koko ajan jostain syystä.

Tällaisia niistä paketeista muun muassa tuli. Vauvallekin jotain. Yöpukua, tutteja ja tuttinauha.
Itse sain jopa kolme yöpaitaa. Tuon kuvassa näkyvän anopilta. Ja puhelin oli siis Murulta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...