perjantai 19. helmikuuta 2016

Rv 37+0 Valmista

Tällä päivämäärällä tämä minun sisällä kasvava vuokralainen on valmis. Siltä ei puutu enää mitään. Huomasin tuossa, etten ole yli kymmeneen viikkoon ottanut mahasta "seurantakuvaa". No, nyt otin, sen viimeisen ja tässä se tulee:

Tuli nuo luvut näköjään aika pienellä. No, eipä kai se haittaa.
Olen yrittänyt neuvolaan soitella, kun tuntuu niinkuin tihkuisi jotain ulkopuolelle ja haluaisin tietää onko se lapsivettä, mutta eipä siellä neuvolassa kukaan vastaa. No, ei ole supistuksia, niin eipä kai tässä hätää ole. Mä luulin säästyväni raskausarvilta, mutta nytpä niitä on tuohon mahaan ilmestynyt. Olen rasvaillut mahaa nyt sitten raskausarpivoiteella, ettei niistä kovin pahoja tule tai ainakaan kipeitä. Silloin joskus, kun laihdutin, oli niin kipeitä raskausarpia, ettei nukkumaan pystynyt ja rasvaaminenkin oli hankalaa, kun ihoon koskeminen sattui siinä kohtaa, jossa niitä arpia oli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...