keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Rv 38+5 Muutoksia... taas

Voi nyt vittu, jos en paremmin sanoisi. Minun perjantainen sektioaika on siirretty maanantaille eikä kerrottu mitään syytä miksi. Ei siinä muuten mitään, mutta lääkkeet loppuu perjantaiaamuna. No, jos Muru tulisi perjantaina tänne niin saisi ne eikä tarvitsisi Apteekista hakea, kun vasta hain täyden purkin niin saattaisi ne vähän ihmetellä mihin niin paljon tarvitsen lääkkeitä. Mutta nyt ne ottaa sen riskin, että se lapsi alkaa syntyä normaalisti ja vaarantaa minun ja lapsen terveyden. Ja sitten ne soittaa varmaan sunnuntaina "leikkausaika ei olekaan huomenna. Tule ensi vuonna tähän aikaan." Mitä ihmettä ne oikein ajattelee?

Viime yönä oli supistuksia taas kolmen ja neljän välillä. Se on aina sama kellonaika näemmä. Ja nämä vieroitusoireet ei häviä. Edelleen huimaa ja päässä humisee. Mä haluaisin kotiin, mutta ei minun sinne asti kannata lähteä. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...