maanantai 26. syyskuuta 2016

Haamupotkuja

Mulla on nyt parina iltana sängyssä nukkumaan mennessä tuntunut sellaisia haamupotkuja. Siis ihan kuin vauva potkisi vatsassa. Mutta en ole raskaana eikä siellä siis oikeasti ketään ole. Googletin ja näköjään muillakin on tuollaista, eli en ole ainut. En ole koskaan edes kuullut tuollaisesta. Siinä vaiheessa vasta tajusin alkaa tutkimaankaan kun itsellä tuntui sellaista.

Mä olen kauhean väsynyt. Joka syksyinen masennus on ottanut taas vallan. Äiti katsoi poikaa viimeyön ja mä nukuin 12 tuntia putkeen ja tuntui, ettei sekään riitä. Välillä tuntuu, ettei vaan jaksa. No, ollaan päätetty, että meidän lapsiluku on täysi. Joo, sisaruksia olis kiva olla, mutta mä en jaksa. En jaksa synnytystä/sektiota enkä valvomista enää kun tämän lapsen takia valvomiset loppuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...